إعلان

سوزي الأردنية توجه رسالة لـ ليلى أحمد زاهر: "متكابريش انتي بتقلديني"

03:23 م الأحد 17 مارس 2024

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

القاهرة- مصراوي:

وجهت "التيك توكر" سوزي الأردنية رسالة إلى الفنانة ليلى أحمد زاهر، عبر تطبيق تيك توك، بسبب دور الأخيرة في مسلسل أعلى نسبة مشاهدة، المعروض ضمن مسلسلات رمضان على قناة MBC مصر.

وأكدت سوزي أن ليلى تقلدها وتقدم ملامح من شخصيتها في المسلسل، وقالت في الفيديو الذي نشرته "يا لوليا انتي صاحبتي، متخليش الناس توقعنا في غلط، عزماكي على الفطار يوم الأربع بعد صلاة الجمعة، في انتظارك انتي وشيماو أختك".

وتابعت "متزعليش مني انتي حبيبتي، انتي طلعتي وعمالة تقلديني، متكابريش انتي بتقلديني وأنا سكتالك، شقتك ولعت في المسلسل وده مش من عند ربنا، عشان أنا شقتي كمان ولعت، إن شاء الله المشهد الجاي إبقي قوليلي قبلها بيومين عشان انتي عارفة مشاغلي وسفرياتي، عرفيني قبلها وكلميني ونطلع المشهد الجاي سوا، أهم حاجة بس كلميني".

وكانت سوزي تحدثت عن احساسها بأن ليلى تقدم شخصيتها في المسلسل، من خلال فيديو سابق نشرته عبر نفس التطبيق، وردت ليلى زاهر بفيديو أعادت خلاله نشر جزء من كلام سوزي، وعلقت بنفس طريقة الشخصية التي تقدمها في العمل.

وقالت ليلى "الفيديو ده اتبعتلي وأنا طالعة أقول كام حاجة للزميلة سوزي الأردنية، أحب أقولك لو هتطلعي كل شوية على السوشيال ميديا وعلى التيك توك وتقولي مش عارفة اسمها إيه ليلي ولا لوليا، أنا مش اسمي أي حاجة من دول أنا اسمي نسمة الكاريزما.. قلبي يا أم أحمد استني دلوقتي، شكرا على الحوت يا أم تامر".

وتابعت "لو زعلانة إن أنا واخدة التريند، عادي يا سوزي ما انتي على طول تريند، سيبي أختك تسترزق وصفي النية.. كل سنة وانتي طيبة"، كتبت على الفيديو "بحيك يا سوزي".

@lailaahmedzaher بحبك يا سوزي😅❤️❤️❤️❤️ @سـوزيي"الاردنـيـه🇯🇴 ♬ original sound - Laila Zaher

أعلى نسبة مشاهدة تأليف سمر طاهر، إخراج ياسمين أحمد كامل، بطولة سلمى أبو ضيف، ليلى أحمد زاهر، فرح يوسف، انتصار، إسلام إبراهيم، محمد محمود، إلهام صفي الدين، أحمد فهيم، هند عبدالحليم، جلا هشام، محمد حاتم، يوسف عمر، أمجد الحجار.

اقرأ أيضا

رمضان 2024.. محمد أنور يكشف رأيه بمسلسل "أشغال شقة" لـ هشام ماجد

12 صورة من ديكور مشهد كابوس حسن الصباح في "الحشاشين"

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان