إعلان

تامر حسني يرد على اعتذار أيمن بهجت قمر ويوجه الشكر لمنى عبدالوهاب

12:02 م الأحد 09 أبريل 2023

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

القاهرة- مصراوي:

وجه الفنان تامر حسني كلمات شكر للشاعر الغنائي أيمن بهجت قمر عبر خاصية الاستوري على صفحته الشخصية بموقع فيسبوك، تعليقا على اعتذار الأخير له، على مهاجمته له قبل سنوات.

وكتب تامر "يا حبيبي يا أيمن ولا يهمك، أنت رجل محترم واتشرف بصداقتك، وكفاية ذوقك وشجاعتك الأدبية، اللي تعلم أي حد إن الاعتذار حاجة مش عيب بالعكس دي من صفات الكبار، وأنت كبير بفنك وشخصك، يالا عايزين نكمل نجاح مع بعض تاني وعاشر".

كما وجه تامر التحية للمذيعة مني عبدالوهاب وبرنامج "أنا والقناع": "تحياتي للإعلامية المحترمة منى عبدالوهاب وقناة الحياة".

كان أيمن بهجت قمر قال في برنامج "أنا والقناع": "تامر حسني خبطت فيه كتير جدا في الوقت بتاع اللي قبل ما أعرفه كويس، كنت بتكلم عنه وحش جدا متغاظ منه ومن طريقته، لما تعرفت عليه وبقينا أصحاب لقيته إنسان محترم جدا ولذيذ وبيقدرني، وأنا لما عرفته قدرته وبحترمه وبعتذر له عن أي كلمة قلتها زمان ضايقته أو قلت كلام يكيده لان أنا كياد شوية".

"أنا والقناع" برنامج رمضاني تقدمه الإعلامية منى عبدالوهاب ويُعرض على قناتي الحياة وcbc ضمن خريطة الشركة المُتحدة للخدمات الإعلامية وإنتاج شركة DS+، يستضيف السوبر ستار من الفنانين، استضاف في الأيام السابقة النجمة يسرا والنجمة غادة عادل والنجمة نيللي كريم والنجم شريف منير والكوميديانة شيماء سيف والفنان محيي إسماعيل والفنان بيومي فؤاد والفنانة ريهام عبدالغفور، والفنان كريم فهمي والفنانة حنان مطاوع ومن المقرر أن يحمل البرنامج عدد من المفاجآت خلال الأيام المُقبلة.

الثانويه العامه وأخبار التعليم

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان