إعلان

روجينا: خلعت قناع العطاء بعد ازدهار نجوميتي

10:09 م الثلاثاء 11 أبريل 2023

روجينا2

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- محمد أبوالمجد:

قالت الفنانة روجينا، إنها بعد ازدهار نجوميتها أصبحت تستخدم قناع الفرحة دائمًا، مضيفة: "دائمًا ببين للناس إني مبسوطة ومبحبش أنقل اللي جوايا، لأن الناس دائمًا عايزه اللي هما عايزينه".

وأوضحت "روجينا" في حوارها لبرنامج "أنا والقناع" والذي تقدمه الإعلامية منى عبدالوهاب، على فضائية "الحياة" اليوم الثلاثاء: "دائمًا بستخدم قناع يخلي الناس متقولش هي مالها هي مدايقة من ايه أو فيها ايه، قناع يعديني من التساؤلات"، متابعة: "تركت قناع العطاء بلا سبب والعطاء إلى حد الهبل بطلته".

وأردفت: "اكتشفت أن دي كرم زي ما تدي زي ما تاخدي، أنما لو هتفضلي تدي على طول فاللي قدامك هيبقى دا بالنسبة له حق مكتسب، ودا مع كل الناس ومن وقت ما بطلت دا بقيت أحسن جدًا"، مؤكدة: "أنا كريمة جدًا في العطاء وده بيأثر فيا أنا نفسيًا".

يذكر أن برنامج "أنا والقناع" هو برنامج رمضاني تقدمه الإعلامية منى عبدالوهاب ويُعرض على قناتي الحياة وcbc ضمن خريطة الشركة المُتحدة للخدمات الإعلامية وإنتاج شركة DS+، ويستضيف عدد من الفنانين، مثل النجمة يسرا والنجمة غادة عادل والنجمة نيللي كريم والنجم شريف منير وشيماء سيف والنجم الكبير محيي إسماعيل وبيومي فؤاد وريهام عبد الغفور.

الثانويه العامه وأخبار التعليم

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان