إعلان

"أحلى حاجة إنه جايب ياسمين عز".. الجمهور يعلق على برومو مقلب "رامز نيفر إند"

07:45 م الإثنين 20 مارس 2023

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- بهيرة فودة:

نشر المستشار تركي آل الشيخ رئيس الهيئة العامة للترفيه السعودي البرومو الرسمي لبرنامج "رامز نيفر إند"، عبر صفحته الرسمية بموقع "فيسبوك"، المقرر عرضه في موسم رمضان 2023.

وفور طرح البرومو انهالت تعليقات الجمهور وجاءت كالتالي: "عاش يا رامز، لا حول ولا قوة إلا بالله، جامد أوي، هنتفرج على الكبير أوي، بالتوفيق إن شاء الله، رمضان كريم، السنة دي أجمد سنة، فكرة جديدة زي ما اتعودنا، مش مستنية غيرو، شكله هيبقى جامد، شكله جامد المرة دي، لون شعره قمر والله، أحلى ترفيه، أحلى حاجة إنه جايب ياسمين عز، أجمد من السنة اللي فاتت، إيه اللطيف في كدا، جدع يا رامز".

وشهدت الأيام الماضية، ظهور التسريبات الأولى لشكل المقلب، وبعض أسماء المشاهير الذين وقعوا ضحايا له، كما شارك الفنان رامز جلال جمهوره ملصقين دعائيين للبرنامج كشفا عن بعض الملامح، إلى جانب إعلان اسم البرنامج المعروض على قناة MBC مصر.

يأتي مقلب رامز في رمضان 2023، حاملا عنوان "رامز نيفر إند"، ويظهر رامز في البوستر الأول ممتطيا ظهر ثور وممسكا بفانوس رمضان، أما الملصق الثاني فجاء فيه مربوطا بحبل ويطير في السماء، وممسكا في يد بسلاح والأخرى بفانوس رمضان، وحوله طائر ومجموعة من الأطباق وأدوات المائدة متطايرة.

وعلق رامز على الملصقين "بسم الله توكلنا علي الله واللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصاحبه وسلم، وربنا يتمها علي خير ويكملها بالستر ورمضان كريم وكل سنه وانتوا طيبين".

أقرأ أيضا:

رسالة غامضة من حلا شيحة على انستجرام

أميرة فتحي تغني "عقبال كل البنات" مع أهالي أسوان في النيل

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك: