إعلان

أحمد موسى يعرض تسجيلًا صوتيًا يفضح الإرهابي محمد ناصر بتورطه في تكوين شبكة منافية للآداب بتركيا

09:01 م الأحد 20 نوفمبر 2022
أحمد موسى يعرض تسجيلًا صوتيًا يفضح الإرهابي محمد ناصر بتورطه في تكوين شبكة منافية للآداب بتركيا

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- محمد أبوالمجد:

عرض الإعلامي أحمد موسى، تسجيلًا صوتيًا للإرهابي الهارب سامح العطفي يفضح خلاله الإرهابي محمد ناصر، ودوره في تكوين شبكة منافية للآداب في تركيا ودوره في الإبلاغ عن زملائه بالجامعة.

وأظهر التسجيل الذي عرضه "موسى" خلال برنامجه "على مسؤوليتي"، بفضائية صدى البلد، مساء اليوم الأحد، كشف الإرهابي الهارب سامح العطفي، أن محمد ناصر كان يدير شبكة منافية للآداب في تركيا من 3 سنوات، متابعًا: اللي يبيع بلده يبيع شرفه

وتابع، أن سامح العطفي كان متواجدًا بالقرب من الرئيس المخلوع محمد مرسي وصابر مشهور، ولكنه تحدث بأدلة وتفاصيل عن محمد ناصر، معلقًا: "هوا إنتوا بتقبلوا على نفسكم كده، وبعدها تطلعوا تقولوا للناس مواعظ".

وأردف: "الإخوان بدأوا يفضحوا بعض ولسه اللي جاي، فالإخوان الهاربين بدأوا يقولوا اللي مكنوش يقدروا يقولوه عن نفسهم من 4 أو 5 سنين ولسه اللي جاي في الطريق"، موضحًا: "نقدم لكم حاليًا مباراة تاريخية النهاردة بين العطفي وناصر بدأت، وإحنا تزامنًا مع كأس العالم بدأنا تسجيل الأهداف، ضد كل من باعوا ومن تاجروا بالدولة المصرية ومن تكسبوا من الدم ودعوات التحريض على الدم والإرهاب ومن يحرضوا على بلدنا وشعبنا".

وأكد "موسى": "لن نترك أي منهم طول ما النفس فينا وحق بلدنا مش هنسيبه وهنجيب اللي محدش عنده وبنخلي المواطن عنده حقيقة هؤلاء، ومحدش في الإخوان الإرهابين الهاربين إلا وعندهم جرائم ومصائب يحاولوا إخفائها".

فيديو قد يعجبك: