إعلان

مسلسل اللي مالوش كبير الحلقة 5.. ياسمين عبد العزيز تهرب مع أحمد العوضي

02:30 ص الأحد 18 أبريل 2021

مسلسل اللي مالوش كبير

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- بهيرة فودة:

عُرضت الحلقة الخامسة من مسلسل "اللي مالوش كبير"، بطولة الفنانة ياسمين عبد العزيز والفنان أحمد العوضي، العمل يُعرض على شاشة "cbc".

في هذه السطور نعرض لكم أبرز ما جاء في الحلقة:

بدأت أحداث الحلقة الخامسة من مسلسل "اللي مالوش كبير"، بمعرفة غزل "ياسمين عبد العزيز" أن زوجها عابد تيمور "خالد الصاوي" اتفق مع الخديوي "أحمد العوضي" على قتلها في فيلا السخنة، وقال لها: "اللي بيحصل ده نمرة وبتتعمل علينا وعابد اتفق بعد ما أقتلك أخد 20 مليون جنيه"، ثم ينزل عابد من على السلالم ويقول لهما: "مش نمرة ده درس صغير؛ لأن مينفعش كائنات زيك يخدشوني بس سيف الخديوي طلع حنين"، ليرد عليه سيف: "أنا ميتلعبش بيا أنا عاوز فلوسي".

وخلال الأحداث تهرب غزل مع الخديوي إلى العزبة ليحميها من بطش عابد، ويقول لها "الخديوي": عابد مش هيسكت وممكن يلبسك قضية"، لتقول له غزل: "عاوزة أطلق ومش عاوزة حاجة منه أنا عاوزة حريتى ومش عاوزة فلوس منه"، وتحكى غزل مع الخديوى عن أهلها.

ويتفق عابد "خالد الصاوى" مع رفعت "خالد سرحان"؛ لأنه يكره الخديوى "أحمد العوضى"، ويقول له: "الخديوى واخد مزرعة وموقف عليها حراسة، وواخد حاجة ملكى عاوز أرجعها".

مسلسل "اللي مالوش كبير"، بطولة أحمد العوضي، ياسمين عبد العزيز، محمود حافظ، خالد الصاوي، دنيا عبدالعزيز، أحمد عبدالله محمود، أحمد سعيد عبدالغنى، إيمان السيد، تأليف عمرو محمود ياسين، وإخراج مصطفى فكري.

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان