إعلان

شيرين رضا: "علمت بنتي تحافظ على نفسها.. وأخدت من أبوها ملامحه"

10:15 م الأحد 16 أبريل 2023

شيرين رضا 4

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- محمد أبوالمجد:

حلت الفنانة شيرين رضا، ضيفة على برنامج "أنا والقناع" والذي تقدمه الإعلامية منى عبد الوهاب، على فضائية "الحياة"، مساء الأحد، وتحدثت "شيرين" حول حياتها الشخصية والمهنية، قائلة: "إنها كسرت كل الثوابت ولا شيء له هيبة في حياتها سوى شغلها، لأن أي شغل بدخله ببقى خايفة منه وقلقانة"، مشيرة إلى أن علاقتها بابنتها وأهلها وأصدقائها هي علاقة حب.

وقالت "شيرين" في حوارها لبرنامج "أنا والقناع" على فضائية "الحياة": "علمت بنتي كل حاجة اتعلمتها من أبويا، أهمها إني علمتها النقاش، مينفعش لأ على أي حاجة وخلاص لكن لازم السبب، وعلمتها تحافظ على مخها ونفسها وإنها تكون فخورة باللي بتعمله ومتعملش حاجة عارفة إنها ممكن تتكسف منها بعدين".

وتابعت: "بنتي طلعت لي في حاجات كتير زي إنها جد ومش بتخلي مشاعرها تمشيها، وبتعرف تفرق بين الناس"، موضحة: "خفت على بنتي من الحياة لأنها عايشة بره مصر، لأنه صعب تسيبي بنتك وتعتمدي عليها وإنها هتعرف بس كنت مصدقة فيها، لأنها من أول ما اتولدت وبدأت تفهم اعتقد إني علمتها كفاية لأنها تقدر تعتمد على نفسها".

وأردفت: "بنتي أخذت من والدها أيديه ورجله وأخذت ملامح منه، والبنت بتاخد أكثر من مامتها في التعاملات لأن الأم بتأثر في حياة الأطفال أكثر لأن الأب بيشتغل، وبنتي هي سر أبوها أكيد".

يذكر أن برنامج "أنا والقناع" هو برنامج رمضاني تقدمه الإعلامية منى عبدالوهاب ويُعرض على قناتي الحياة وcbc ضمن خريطة الشركة المُتحدة للخدمات الإعلامية وإنتاج شركة DS+، ويستضيف عدد من الفنانين، مثل النجمة يسرا والنجمة غادة عادل والنجمة نيللي كريم والنجم شريف منير وشيماء سيف والنجم الكبير محيي إسماعيل وبيومي فؤاد وريهام عبد الغفور.

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان