إعلان

أسما شريف منير تدعم شيرين: "يارب ترجع تقف على رجليها وتبقى أقوى من الأول"

06:56 م الثلاثاء 20 أغسطس 2024

أسما شريف منير

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب - معتز عباس:

دعمت الفنانة الشابة أسما شريف منير، المطربة شيرين عبدالوهاب في أزمتها الأخيرة مع طليقها حسام حبيب، وخلافتها مع شركة روتانا للموسيقى، بسبب أغانيها الجديدة.

ونشرت أسماء مقطع فيديو لها عبر حسابها الشخصي بموقع "انستجرام"، وهي تستمع لـ أغنية شيرين الجديدة "بتمنى أنساك"، وكتبت: "شيرين عبد الوهاب موهوبة بشكل فريد جداً، نفسي الناس تبطل تحكم على البشر اللي زيهم".

وأضافت: "الأخبار اللي بتنزل و الناس تقعد تقول ما كفاية قرفتونا والحاجات دي مش بمزاجها على فكرة، الأخبار دي بتنزل من غير حتى استأذن، أنا بقول كده لأني اكتر واحده حاسه باحساس اني عشان قبلت أكون شخصية عامة، فالكلام عني بقي مباح و الناس بتقول رأيها من غير اي مراعاة لمشاعر اي حد".

وأكملت: "لو افترضنا إن الشخص ده تعبان نفسيًا نروح مكملين عليه بكلام جارح وفضايح و استنتاجات محدش يعلم بيها غير ربنا، لو بس بطلتوا تسمعوا عنها وعن اخبارها وتسمعوها هي، الأغاني باين فيها جداً حزنها و ووجعها، ربنا يعافيها ويعفو عنها وترجع تقف على رجليها أقوى من الأول، وتتعافي وترجع بطاقة أجمد وأحسن من الأول".

وأتمت": "أنا حقيقي بحبها وبحترمها وبحترم مشوارها اللي مش سهل خالص، اللي عملته من بدايتها كان في منتهى الصعوبة، وعشان هي شخص قوي ان شاء الله هترجع اقوى".

اقرأ أيضا..

ياسمين صبري تشارك جمهورها صورا من داخل الطائرة.. والجمهور: "الجمال كله"

رانيا منصور في أحدث ظهور لها والجمهور يعلق: "الهرم الرابع"

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان