إعلان

انتصار: معجب قالي يا مستبدة عشان متصورتش معاه.. وحبست شخص تطاول عليّ

01:32 م الأحد 08 أكتوبر 2023

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

القاهرة- مصراوي:

كشفت الفنانة انتصار معاناتها مع المعجبين، إذ أشارت إلى أن هناك رجل سبها بسبب رفضها التقاط صورة معه على كوبري أكتوبر، ووصفها بـ المستبدة، كما أكدت أنها اتخذت اجراء قانوني ضد شاب بسبب تطاوله عليها، وتعديه عليها لفظيًا، عبر تطبيق الواتس أب، وقدمت شكوى في مباحث الانترنت ضده.

وروت انتصار مواقفها مع المعجبين، خلال لقائها مع الإعلامي تامر شلتوت، في برنامج In Deep في العمق، المعروض عبر قناته الرسمية بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب: واحد قالي يا مستبدة عشان موقفتش صورت معاه على كوبري أكتوبر.

وتابعت انتصار: فيه معجب تاني بعت لي شتيمة وصور على الواتساب، فاخدت إجراء قانوني ضده، وقدمت شكوى بمباحث الانترنت، لإن إحنا مش هنعيش العمر كله نعمل بلوك.

وأضافت انتصار: عنده 27 سنة، وسجنته ومقابلتش أهله، اللي قده معاهم عيال، فمش ذنبي إنه مش متجوز، ولا إن أهله مش مربينه، ممكن أتنازل عن بلاغي ضده عشان أحبس واحد تاني، إحنا أهالينا تعبوا معانا وربونا، فطلعنا منضبطين، اللي زي ده مترباش.

جدير بالذكر أن تامر شلتوت بدأ عرض حلقات برنامجه "في العمق" على يوتيوب مؤخرًا، واستضاف عدد من الفنانين، بينهم: لقاء الخميسي، حورية فرغلي.

فيديو قد يعجبك: