إعلان

"إيه اللغز؟".. أول تعليق من ديانا هشام على صورتها مع نيرة أشرف - فيديو

03:54 م الثلاثاء 26 يوليو 2022

إبحث عن لوجو مصراوي داخل الموقع يومياً خلال شهر رمضان للفوز بجائزة

تسجيل الدخول

كتب- عبد الفتاح العجمي:

علّقت الفنانة ديانا هشام، على صورتها المتداولة مع طالبة المنصورة الراحلة نيرة أشرف.

وقالت ديانا، في مقطع فيديو نشرته عبر حسابها بموقع "إنستجرام": "أنا صاحية على تليفونات كتير بيسألوني عن حكاية الصورة دي، أنا عايزة أعرف إيه اللغز يعني؟ إيه اللغز اللي يخليكم تحطوا دايرة حمراء على وشي؟ مش قادرة أفهم يعني بتدوروا على إيه؟".

أضافت: "ده مكان كنت أنا مدعوة فيه، مناسبة زي أي مناسبة معزومين فيها، وده مش معناه إن أي حد معايا في الصورة يبقى صاحبي أو من أنتيمي أو من عيلتي، صورة جماعية في مناسبة عامة، اتصورنا صورة في المناسبة لا بينا لقاءات تانية ولا حاجة تانية بتجمعنا ولا أعرفها معرفة شخصية".

تابعت: "هي كانت صاحبة لناس صحابنا وكانت معزومة في المناسبة دي، وصورة من 2020، بعد مقتلها إيه! هو أي بروباجندا! يا جماعة عيب، دعوا الخلق للخالق، ربنا يرحمها، وهي دي المرة الوحيدة اللي أنا شوفت فيها نيرة الله يرحمها، وأنا مش هنكر معرفتها، أنا هنكر معرفتها ليه؟ دي الصدفة الوحيدة اللي جمعتنا مع بعض".

استكملت: "أنا معرفهاش شخصيا، إحنا حتى يومها متكلمناش مع بعض، البنت بنت محترمة جدا، وسمعتها كويسة جدا، وربنا يرحمها برحمته، وكلنا قلبنا اتقطع عليها، يا جماعة خلاص بقى، وارحموا من في الأرض يرحمكم من في السماء، ولو تم استغلال اسمي أو صورتي هتخذ إجراء قانوني".

وعلّقت ديانا على الفيديو، قائلة: "أي حد بيشوف الفيديو ده يترحم ويقرأ الفاتحة على المرحومة نيرة أشرف، أما بقى اللي بيستغل موتها عشان يحقق مشاهدات ويكون تريند فحسبنا الله ونعم الوكيل".

وخلال الساعات الأخيرة الماضية، تم تداول صورة ظهرت فيها نيرة أشرف، مع الممثلين محمد شبانة، وباهر النويهي، وديانا هشام، والشيف شريف عفيفي.

فيديو قد يعجبك: