إعلان

أمر شائك جدًا.. أول تعليق من محمود سعد عن ابن سمير صبري

02:02 م الخميس 02 يونيو 2022

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- إسلام لطفي:

تحدَّث الإعلامي محمود سعد، عن ما تم تداوله خلال الأيام القليلة الماضية، بشأن إنجاب الفنان الراحل سمير صبري، ولد من زواجه بفنانة مشهورة، قائلًا: "أعرف سمير صبري والتقيته مرَّات عديدة وشرفني بلقاء طويل في منزلي وقرأت كتابه، وقال فيه إنَّه تزوَّج وخلِّف ومكنتش أعرف ده قبل كده وعمري ما سألته، وطالما قال كده يبقى عنده ولد، وهو اتجوز وهو عنده 19 عامًا وبكده عمر ابنه تعدى الـ60 عامًا، حسب ما بيتحكي، وبدأت الناس تلمح عن الشائعة اللي طالته.

وأضاف سعد، عبر فيديو نشره على صفحته الرسمية على فيسبوك: "طارق الشناوي شاف سمير صبري كتير وممكن يكون راح بيته، ومحمد عشوب قال إن عنده ولد وقال إنه عارف وهو كان قريب من سمير، وقال إنه عنده ولد من فنانة معروفة.. أنا شخصيًّا معرفش واللي عارف حاجة يقولها واللي ميعرفش ميقولش".

وأشار إلى أنَّه يعرف الراحل سمير صبري جيدًا، لكنه لا يعلم شيء عن حياته الشخصية، مضيفًا: "موضوع أنه كتب الميراث لبنت أخته، فممكن يكون ظروفها سيئة ومحتاجة ويبقى عند ابن ظروفه كويسة، وبلاش نقول تلميحات على واحد في ذمة الله والراجل قدم حاجات حلوة وله سبق في أشياء كثيرة أساسها الإذاعة كمذيع، ولو عنده ابن هيظهر، وفكرة إن سمير صبري عنده ابن من فنانة، أمر شائك جدًا ميصحش كده".

فيديو قد يعجبك: