إعلان

نجل أحمد شيبة يخوض تجربة التمثيل:"يعتبر كومبارس"

01:59 م الثلاثاء 18 فبراير 2020

محمود شيبة ووالده

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- بهيرة فودة:

يشارك محمود نجل المطرب الشعبي أحمد شيبة في مسلسل "الأخ الكبير"، بطولة الفنان محمد رجب، الذي يعرض حاليا على شاشة "CBC".

ونشر محمود شيبة صورة، عبر حسابه الرسمي بموقع "إنستجرام"، وعلق عليها :" صباح الرضا ، أنا بقالي حوالي ١٧ ساعه منمتش و صاحي علشان أصور مشهدين في مسلسل الأخ الكبير و يمكن يكون المشهدين من وجه نظر أي حد عاديين ويعتبر كومبارس بس بالنسبالي خطوة حلوة في اللي نفسي أعمله في حياتي الفترة الجاية".

وأضاف شيبة :"عندي أمل و عندي طموح انشالله في يوم من الأيام هكون في حته أحسن وهنجح أكتر، وانشالله هحقق كل اللي بتمناه، خليكم فاكرين بأذن الله بكرة تروق وتحلى، كل اللي طالبه منكم دعوة حلوة ليا و تدعموني الفترة اللي جاية".

يذكر أن "الأخ الكبير" بطولة محمد رجب وآيتن عامر وهبة مجدي وعبير صبري وعدد من نجوم الفن.

View this post on Instagram

صباح الرضا ، انا بقالي حوالي ١٧ ساعه منمتش و صاحي علشان اصور مشهدين في مسلسل #الاخ_الكبير و يمكن يكون المشهدين من وجه نظر اي حد عاديين و يعتبر #كومبارس بس بالنسبالي خطوه حلوة في اللي نفسي اعمله في حياتي الفتره الجايه ، عندي امل و عندي طموح ان انشالله في يوم من الأيام هكون في حته احسن و هنجح اكتر و انشالله هحقق كل اللي بتمناه ، خليكم فاكرين بأذن الله #بكره_تروق_وتحلى. كل اللي طالبه منكم داعوه حلوة ليا و تدعموني الفتره اللي جاية 💕 #يارب_اجعل_في_وشي_القبول #يارب_حبب_فيا_خلقك #محمود_احمد_شيبة #محمود_شيبة

A post shared by Mahmoud Sheba - محمود شيبة (@mr.sheba) on

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان