إعلان

فيديو| تدريبات شاقة لمحمد إمام بسبب "هوجان"

12:57 ص السبت 02 مارس 2019

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- ضياء مصطفى

نشر الفنان محمد إمام فيديو لتدريبات شاقة كان يؤديها، بسبب مسلسله الجديد "هوجان"، المقرر عرضه ضمن السباق الرمضاني المقبل.

وكتب إمام على الفيديو، الذي نشره عبر حسابه على إنستجرام: "من الاستعدادات لمسلسل هوجان، كانت من أصعب أيام التمرين اللي عدت عليا، بس كنت مصمم أقدم للناس شكل مختلف عن اللي متعودين عليه، خصوصا إن طبيعة دور هوجان جديدة تماما على الدراما العربية.

وأضاف: "كنت بتمرن كل يوم، وساعات مرتين في اليوم، وأيام كنت بصحى في وسط النوم أتمرن، ده غير التمرين قبل أو بعد التصوير، بإذن الله هتشوفوا دور جديد ومختلف".

مسلسل "هوجان" من تأليف محمد صلاح العزب وإخراج شيرين عادل ومن بطولة كريم محمود عبد العزيز ومحمد أسامة وصلاح عبد الله ورياض الخولي.

View this post on Instagram

من الإستعدادات لمسلسل { هوجان }👊🏼🔥 كانت من أصعب أيام التمرين اللي عدت عليا .. بس كنت مصمم أقدم للناس شكل مختلف عن اللي متعودين عليه .. خصوصاً إن طبيعة دور { هوجان } جديدة تماماً على الدراما العربية. كنت بتمرن كل يوم .. وساعات مرتين في اليوم .. وأيام كنت بصحى في وسط النوم أتمرن .. ده غير التمرين قبل أو بعد التصوير . بإذن الله هتشوفوا دور جديد ومختلف‼️💣 #هوجان 💪🏼 #رمضان_٢٠١٩ إن شاء الله 🌙 #متخليش_لحلمك_حدود #اللي_جاي_ماجاش_زيه #توكلنا_على_الله👆🏼 #محمد_امام 🚀 [[[ الڤيديو بالكامل على قناتي في #اليوتيوب .. اللينك في البيو .. وعلى صفحتي في #الفيسبوك ]] Snaps from my daily workout for my new series { #Hogan } 💪🏼 Showing #Ramadan_2019 💥💥💥 #Training #Workout #fitness #Motivation #Lifestyle #BeastMode #Strong #GoalSetting #TrainHard #NeverGiveUp #NoPainNoGain #MohamedEmam 🌪🌪 [[[ Watch the full video on my #YouTube channel .. Link in Bio .. and on my #Facebook page ]]]

A post shared by Mohamed Emam (@mohamedemam) on

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان