إعلان

رسائل متبادلة بين هنا الزاهد وتامر حسني.. ماذا حدث؟

07:33 م الخميس 01 فبراير 2024

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب - هاني صابر:

وقعت رسائل متبادلة بين الفنان تامر حسني والفنانة هنا الزاهد بعد حديث الأخيرة عنه ببرنامج "كلاكيت" الذي تقدمه الإعلامية لينا الطهطاوي على راديو نجوم إف إم.

وكتب تامر حسني، عبر "ستوري" حسابه على إنستجرام، ردا على كلامها عنه بالبرنامج: "لو تفتكري يا هنا أنا كتبت عنك بوست قبل ما فيلمنا ينزل وقولت عنك إيه؟ انتي الله أكبر دلوقتي في المكانة دي ولسه عندك أكتر وربنا هيكرمك أكتر عشان موهبتك وقلبك واجتهادك المتواصل ولسه لما الجماهير تشوف مسلسلك اللي جاي هيوصلهم كلامي أكتر".

وردت هنا الزاهد، على رسالة تامر حسني لها، قائلة: "فاكرة طبعا والكلام اللي قولته ده قليل في حقك انت حقيقي تستاهل كل اللي أنت فيه بجد نجم بأخلاقك قبل أي حاجة ويا رب يكرمنا في الجاي".

وكانت هنا الزاهد، قد أعلنت استعدادها لتصوير فيلم جديد ويشاركها البطولة الفنان تامر حسني، بعد نجاحهما مؤخرًا في فيلم "بحبك".

وقالت "هنا"، خلال لقائها في البرنامج الإذاعي "كلاكيت"، إنها تستعد لتصوير فيلم جديد مع الفنان تامر حسني، والمقرر طرحه في عيد الأضحى المقبل.

وعن تعاونها مع تامر حسني، فأوضحت هنا الزاهد: "اتبسطت جدًا معاه في الشغل وأول عمل عملته معاه كان مسلسل (فرق توقيت)، وتاني عمل هو فيلم (بحبك) وهو إنسان صادق ومش أناني في شغله".

وأضافت "هنا": "هو إنسان طيب وذكي جدًا ولأبعد حد ومتحمسة جدًا للفيلم، ولو دخلتي الفيلم هتلاقي إن دوري قد دوره، وده معناه إنه إنسان واثق في نفسه".

هنا الزاهد

فيديو قد يعجبك: