فيديو| بعد حفله الرابع بالسعودية.. تامر حسني يكشف عن أفضل جملة سمعها من جمهوره

09:46 م الجمعة 19 أبريل 2019
   فيديو| بعد حفله الرابع بالسعودية.. تامر حسني يكشف عن أفضل جملة سمعها من جمهوره

الفنان تامر حسني

كتبت- بهرة فودة:

وجه الفنان تامر حسني الشكر لجمهوره في المملكة العربية السعودية، عبر حسابه على "إنستجرام"، ونشر مقاطع فيديو من الحفل، الذي أقيم أمس الخميس بالرياض.

وعلق تامر على الفيديوهات قائلا: "جمهور الرياض، ألف شكر على تحقيقنا أعلى نسبة حضور جماهيري في حفلات العام، وألف شكر على حسن استقبالكم لي".

وتابع "زمان سمعت الجملة دي على قامة كبيرة في الفن، وعجبني العمق والتعب اللي فيها، واتمنيت أكون واحد من اللي يتقال عنهم الجملة دي في يوم من الأيام، وقلت لنفسي عايز مجهود مش طبيعي، وفضلت الجملة دي تطاردني في ذهني بشكل غريب لحد ما أخيرا سمعتها ع المسرح، الحقيقة فرحتي بيها أكبر من أي لقب سمعته في حياتي، وأهم من أي جايزة عالمية حصلت عليها".

واختتم تعليقه: "يا شباب احلموا مفيش مستحيل، احلموا تحت أي ظروف، واتعبوا عشان تحققوا الحلم (النجاح على قد التعب) الحمد لله".

يُذكر أن الفنان تامر حسني يقوم حاليا بتصوير دوره في فيلم "كل سنة وأنت طيب" من تأليف محمد عبد المعطي وإخراج هادي الباجوري.

View this post on Instagram

زمان سمعت الجمله دي على قامه كبيره في الفن وعجبني العمق والتعب اللي فيها واتمنيت اكون واحد من اللي تتقال عنهم الجمله دي في يوم من الأيام ... و قولت لنفسي عايزه مجهود مش طبيعي وفضلت الجمله دي تطاردني في ذهني بشكل غريب لحد ما اخيراً سمعتها وعالمسرح .. الحقيقه فرحتي بيها اكبر من اي لقب سمعته في حياتي واهم من اي جايزه عالميه حصلت عليها يا شباب إحلموا مفيش مستحيل إحلموا تحت اي ظروف واتعبوا عشان تحققوا الحلم (( النجاح على قد التعب )) الحمدلله

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

View this post on Instagram

جمهور الرياض الف شكر على تحقيقنا اعلى نسبة حضور جماهيري في حفلات العام والف شكر على حسن استقبالكم لي شكراً للمذيع الراقي والمذيعه الراقيه على تقديمة الحفل شكراً شركة 360 تنظيم ولا اروع 💪🏼👏🏻👏🏻👍كان حفل اكثر من رائع وكان مليء بطاقة حب كبيره متبادله شكراً وحوش مصر الكبار احمد عصام تامر يحيى مايسه نصر وعباقرة الموسيقى فرقتي الموسيقيه الغاليه وفريق عملي الحبيب.. رامي /هاله / وائل /سيد /شوقي / إيهاب /صلاح شكراً حسام حسني شكراً أهل الرياض شكراً المملكه العربيه السعوديه

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

إعلان

إعلان

إعلان